Ondernemer

Herken je dit?

  • Klanten ergeren zich aan jouw kaart omdat het er weer 1 extra is;
  • Jouw onderneming is te klein om een klantenkaart te hebben en daarom mis je de Big Data hype;
  • Je kent je klanten niet en je weet dus ook niet hoe je ze kunt benaderen;
  • En zijn jouw klanten wel tevreden over jouw producten en diensten;
  • Je wilt wel een eigen loyaliteitsprogramma opzetten maar dat is een grote investering;
  • Je weet niet hoe je het doet als ondernemer binnen jouw branche;
  • Hoe verhoog je je omzet;
  • Je hebt al een eigen systeem maar je hebt niet het idee dat je jouw klanten daar werkelijk mee bereikt of inzicht hebt in hun koopgedrag;
  • Je hebt al een eigen systeem maar je hebt er genoeg van om elke keer maar weer zelf jouw klantenkaart uit te geven en voor de die kosten op te draaien.
  • Je hebt zelf al een eigen klantenkaart maar je hebt er eigenlijk geen tijd voor om de gegevens van jouw klanten in de avonduren in te voeren in het klantenkaartsysteem. Laat staan hoe je die gegevens up to date kan houden.

Waarom?MijnEigenKlantenkaart ook in het restaurant

MijnEigenKlantenKaart geeft je, zonder zware investeringen, inzicht in jouw klanten, je kent je klanten, je kent hun interesses, je weet wanneer ze je winkel bezoeken en hoe vaak ze komen. Je weet hoe tevreden ze zijn over jouw winkel en wat je kunt verbeteren. Je kunt je trouwe klanten belonen met spaarpunten en ze persoonlijke aanbiedingen geven. Want trouwe klanten komen vaker en dat leidt tot meer omzet.

Daarnaast leeft bij de consumenten de irritatie van portemonnees vol met klantenkaarten. Er zijn veel verschillende systemen en veel klanten laten hun klantenkaarten thuis of vragen steeds weer een nieuwe aan. Dit is niet klantvriendelijk, milieuvriendelijk en ook niet effectief. Het geeft je namelijk erg weinig inzicht in het koopgedrag van je klant.

Hoe gaat het werken?

  • Jouw klanten stellen hun gegevens centraal aan jou beschikbaar bij MijnEigenKlantenKaart. Dit kan ook zonder een loyaliteitsprogramma;
  • Je kan jouw klanten in jouw eigen loyaliteitsprogramma kortingen en aanbiedingen geven specifiek voor jouw onderneming;
  • Je klanten ontvangen daarnaast een vergoeding van MijnEigenKlantenKaart organisatie gebaseerd op de hoeveelheid informatie die zij verstrekken.

Wat is het voordeel voor mij als ondernemer?

  • Je krijgt de beschikking over de anonieme gegevens van jouw klanten en kunt daardoor jouw klanten nog beter te bedienen en daarmee meer omzet genereren;
  • De kaartuitgifte wordt gedaan vanuit de generieke MijnEigenKlantenKaart;
  • MijnEigenKlantenKaart beheert de klantgegevens, dus geen eigen administratie;
  • Realtime koppeling van de kassa met het centrale loyaliteitssysteem;
  • Rapportages voor klant- en omzetanalyses;
  • Klanttevredenheid rapportages met feedback;
  • Mogelijkheid van mailing, enquêtes en nieuwsbrieven naar klanten.

In het kort:MijnEigenKlantenKaart ook voor de bloemstal

  • je leert je klanten beter kennen en kunt daarmee je klanten nog beter bedienen;
  • daarmee kun je je omzet verhogen;
  • consumenten zijn blij met één klantenkaart en krijgen daarmee toch de korting bij hun favoriete winkels;
  • consumenten delen mee in de winst van de MijnEigenKlantenKaart organisatie waarmee ze extra worden gemotiveerd de kaart te gebruiken;
  • om die reden zijn klanten blij dat hun eigen klantenkaart ook bij jou wordt geaccepteerd.

Wil je meer weten, neem hier contact met ons op.

Share Button